S Milanem jsme si udělali menší trip do Londýna. Bylo to všechno celkem lowcost a snažili jsme se co nejmíň utratit za dopravu jídlo atd, ale Londýn je celkem drahej, takže se nám to uplně nepodařilo. Přiletěli jsme asi v 9 večer a hned jeli na hotel ,kterej jsme měli v Yorku kam nám jel přímo z letiště vlak.

Neměli jsme žádnej plán na další den avšechno jsme plánovali tak za pochodu, takže jsme jeli do centra na mapě koukli, kde jsme měli uložený památky atd. a prostě jsme chodili po městě. První den jsme toho stihli celkem dost a něco jsme obešli i dvakrát, ve dne a v noci. Taky jsme využívali hodně kola od Stansted, je to fakt nejvíc. Mohli jsme projíždět všude a spoustu jsme toho objevili.

Druhej den jsme šli na prohlídku Emirates Stadium. Zážitek. Je to fakt super stadion a vidět ty místa, kde se běžně pohybujou hráči z Premier League bylo super. Po stadionu jsme jeli kouknout do Camdemu. Tam je to nejvíc divnost, jak třeba obchody tak i lidi. Potom jsme jeli za libereckejma klukama, cožijou a pracujou v Londýně, jako barmani v Ceviche Restauraci. Je to vlastně peruánská restaurace a bar, kde dělaj různý speciality. Dík moc Pavlovi Harantovi že nám to u nich zařídil, protože to byl fakt zážitek ochutnat různý druhy jídla a pití.

Třetí den jsme na večer jeli do Cannary Wharf, kde jsou mrakodrapy a je to tam takový futurističtější. Chvíli jsme tam bloudili a pak když jsme chtěli jet zpátky do centra nás zastavili policajti a ptali se nás jestli nejsme náhodou rooftopeři že tak vypadáme. Pak chtěli vidět fotky z fotáku a aby jsme předložili občanky. Já ji u sebe neměl. Pak, že když se kouknou na naše sociální sítě jestli tam náhodou nenajdou fotky jak někde lezem atd. Moje úvodka hrála proti mě. Takže po dlouhym rozhovoru nám dali ban z Cannary Wharf na 6 měsíců a já zjistil že jsem občanku nechal na hotelu. Tkaže jsme dojeli pro občanku a pak jeli hned na letiště kde jsme přespali do rána a ráno letěli zpět do ČR.

Kromě týhle nepříjemnosti se nám nic hroznýho nestalo a viděli jsme toho za ty 3 dny fakt hodně takže se dá vejlet považovat za úspěšnej. Udělali jsme s Milanem i video tak to čekni.